Spotkanie

Sprawdź czy w Twojej okolicy organizujemy spotkanie na temat ZDROWEGO SNU.
captcha
Zaproś nas do siebie – chętnie weźmiemy udział w Twojej imprezie.
captcha

Większość  z nas wie, że o naszym zdrowiu decyduje dieta. Coraz więcej Polaków dostrzega także potrzebę ruchu. Rozumiemy, że aktywność fizyczna pozwala zachować zdrowie.

Ale bardzo niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego jak ważny dla zdrowia jest sen. Eksperci wskazują, że o naszym zdrowiu decyduje dieta, aktywność fizyczna i sen.

PORADY WIDEO

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Witaminy i minerały - zdrowa i naturalna suplementacja

Sprawdź jak zbadać niedobory i naturalnie uzupełniać brakujące substancje odżywcze.
więcej

Co jeść, aby spać lepiej? Dieta na dobry sen!

więcej

Kołdra wełniana na zdrowy sen! Nie tylko dla alergika!

więcej

Z OSTATNIEJ CHWILI

Czy wiesz, ile godzin spać, by się wyspać?

Z każdym porankiem obiecujesz sobie, że tego dnia pójdziesz do łóżka o wiele wcześniej i nareszcie się wyśpisz?

Rytuały, które zapewnią zdrowy sen.

Higiena snu w walce z bezsennością.

Siła w drzemce drzemie....

Czy wiesz, że 15-25 minutowa drzemka potrafi zdziałać cuda? Bardzo szybko i skutecznie usprawnia pracę mózgu.

Pozycja spania mówi o Tobie więcej, niż myślisz...

Podczas snu układamy ciało w sposób, który jest poza naszą kontrolą. Główną rolę w tym procesie odgrywa wygoda, ale także nasza psychika i osobowość… Pozycja spania, jaką przyjmuje ciało, może być interpretowana na kilka sposobów.

Chodzisz późno do łóżka? Zapewne jesteś ekstrawertykiem...

Jeśli - pod względem nawyków dotyczących godzin spania - jesteś "sową", oznacza to, że najlepsze godziny do pracy, aktywności i twórczości - przypadają dla Ciebie w nocy. Zapewne do łóżka nie udajesz się przed północą.

Problem ze snem i... jego nieoczywiste skutki.

To, że sen ma ogromny wpływ na nasze samopoczucie oraz ogólną kondycję ciała, nie powinno nikogo dziwić. Gdy jesteśmy wyspani - lepiej funkcjonujemy, mamy lepszy nastrój, mamy „naładowane akumulatory".

Wpływ światła na sen...

Wraz z zapadaniem zmroku, mózg zaczyna produkować melatoninę, dzięki której robimy się senni. Im mniej światła wpada do siatkówki naszego oka, tym bardziej odczuwamy senność i łatwiej zasypiamy.

Staramy się, by strona Woolstar była przyjazna użytkownikowi, dlatego korzystamy z plików cookies. Odwiedzając nas, zgadzasz się na to. Więcej informacji