Spotkanie

Sprawdź czy w Twojej okolicy organizujemy spotkanie na temat ZDROWEGO SNU.
captcha
Zaproś nas do siebie – chętnie weźmiemy udział w Twojej imprezie.
captcha

Sezon grypowy w pełni

Wzmacniasz odporność naturalnymi metodami.

Pamiętasz o zażywaniu witaminy D3. Sporządzasz mikstury z czosnku, miodu, masła, cebuli, imbiru. Rozgrzewasz, walczysz z kaszlem, katarem,  objawami przeziębienia. Chcesz pozostać w dobrej kondycji. Pamiętaj również, że podstawą naszej odporności oprócz diety bogatej w składniki odżywcze i witaminy dostosowane do pory roku oraz szerokości geograficznej w której żyjemy są jeszcze dwa elementy.

Aktywność fizyczna, którą również zwykle dostosowujemy do pory roku. Nie ma jak wyjazd na narty albo morsowanie, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Oczywiście kluby fitness to też dobre rozwiązanie – podobno w styczniu cieszą się największym oblężeniem ze względu na postanowienia noworoczne 🙂

A po trzecie ale nie ostatnie.  Zdrowy, regenerujący SEN. Ten jest bazą do pozostałych aktywności. Tylko dobrze wyspani mamy ochotę na zdrowe jedzenie i aktywność fizyczną. Sen doładowuje baterie i wspomaga nas w walce z codziennymi wyzwaniami.

W każdym wieku śpimy inaczej  – dowiedz się na czym polegają różnice. 

Sezon grypowy w pełni
Oceń ten artykuł

Staramy się, by strona Woolstar była przyjazna użytkownikowi, dlatego korzystamy z plików cookies. Odwiedzając nas, zgadzasz się na to. Więcej informacji