Spotkanie

Sprawdź czy w Twojej okolicy organizujemy spotkanie na temat ZDROWEGO SNU.
captcha
Zaproś nas do siebie – chętnie weźmiemy udział w Twojej imprezie.
captcha

Metoda na (bez)senność!

Prawdopodobnie każdy z nas miał chociaż raz w życiu problem z zaśnięciem. To wystarczy, by poznać, czym są: nocny natłok myśli, uporczywe analizowanie dnia poprzedniego, pisanie scenariuszy możliwych zdarzeń, smętne wędrówki do kuchni i zaglądanie do lodówki…

Czy pamiętasz, jak w takiej sytuacji finalnie udało Ci się zasnąć?

Metoda na bezsenność

Jest wiele metod, które pomagają w zasypianiu, chociaż uniwersalna metoda na bezsenność… nie istnieje. Liczenie baranów to tylko jedna z nich – ta najbardziej popularna. Równie często praktykowana i przynosząca efekt – to czytanie książki, do momentu, aż poczujemy senność. Czasem zastanawiamy się, jak bardzo w wyniku bezsenności, corocznie wzrasta poziom czytelnictwa w Polsce?
Jeśli myślisz, że czytanie artykułów na tablecie (lub ekranie telefonu) ma równie zbawienny, niczym książka, wpływ na sen – jesteś w błędzie! Ekrany emitują niebieskie światło, które wprowadza Twój mózg w pewien dysonans. Mózg  odczytuje je jako znak, że zbliża się poranek…

Jeśli problemy z zaśnięciem zdarzają Ci się rzadko, możesz także wziąć relaksującą kąpiel lub przejść się na krótki, wieczorny spacer. Powinno pomóc. Ostrzegamy jednak: ta metoda na bezsenność ma jeden minus. Uzależnia!

Gdy zauważysz, że trudności z zasypianiem stają się regułą – koniecznie zapomnij o drzemkach w ciągu dnia. A jeśli już Ci się jakaś przytrafia, zadbaj o to, by mieściła się w przedziale 15-25 minut. Regularnie poświęcaj też czas na aktywność fizyczną, najlepiej na świeżym powietrzu. Upewnij się także, że pościel, pod którą śpisz, jest wystarczająco przewiewna i zarazem ciepła. A jeśli poszukujesz kołdry i materaca, które spełnią Twoje oczekiwania w tej kwestii – zobacz naszą pościel termoaktywną Clima 360, utworzoną z najwyższej jakości wełny i lateksu (grzeją lub chłodzą- w zależności od potrzeb).

Jeszcze jedno, wychodząc z pracy, wszelkie zmartwienia zawodowe – zostawiaj w jej progach!
Gdyby powyższe metody nie wystarczyły, a bezsenność utrzymywała się ponad 3 tygodnie – najlepiej udaj się do lekarza, by poszukać przyczyny takiego stanu.

 

Metoda na (bez)senność!
5 (100%) 1 vote

Autor: Aneta

Staramy się, by strona Woolstar była przyjazna użytkownikowi, dlatego korzystamy z plików cookies. Odwiedzając nas, zgadzasz się na to. Więcej informacji