Spotkanie

Sprawdź czy w Twojej okolicy organizujemy spotkanie na temat ZDROWEGO SNU.
captcha
Zaproś nas do siebie – chętnie weźmiemy udział w Twojej imprezie.
captcha

Większość  z nas wie, że o naszym zdrowiu decyduje dieta. Coraz więcej Polaków dostrzega także potrzebę ruchu. Rozumiemy, że aktywność fizyczna pozwala zachować zdrowie.

Ale bardzo niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego jak ważny dla zdrowia jest sen. Eksperci wskazują, że o naszym zdrowiu decyduje dieta, aktywność fizyczna i sen.

PORADY WIDEO

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Lunatyzm. Czym jest i jak sobie z nim radzić?

Czy lunatyka można obudzić? Czym objawia się ta przypadłość i jak możemy ją leczyć?
więcej

Witaminy i minerały - zdrowa i naturalna suplementacja

Sprawdź jak zbadać niedobory i naturalnie uzupełniać brakujące substancje odżywcze.
więcej

Co jeść, aby spać lepiej? Dieta na dobry sen!

więcej

Z OSTATNIEJ CHWILI

Aktywność a zdrowy sen. Jak zatrzymać lato?

Aktywność przez cały rok. Jak to zrobić? Już dzisiaj działaj i planuj żeby nie zaprzestać zdrowej aktywności na powietrzu jesienią i zimą. Jeżeli wyrobisz w sobie zdrowy nawyk ruchu latem, trudniej Ci będzie go porzucić nawet wtedy gdy pogoda zmieni się na gorszą. 

Trudności ze snem zwiększają ryzyko samotności

Przypomnij sobie dni poprzedzone bezsennymi nocami, gdy w ciągu dnia miałeś spotkania biznesowe lub towarzyskie. Czy potrafiłeś czerpać z nich radość, czy może odczuwałeś rozdrażnienie i nadzieję, że spotkanie szybko dobiegnie końca?

Sen na jawie?

Sen na jawie - któż nie zna tego określenia? "Śpi na jawie" - mówimy tak o kimś, kto wydaje się być myślami nieobecny, "myśli o niebieskich migdałach" lub jest zamyślony.

Witamina B6 a zapamiętywanie snów

Witamina B6 wpływa na zapamiętywanie snów. Być może jest krokiem do tego, by pozbyć się koszmarów sennych, śnić produktywnie, leczyć lęki i fobie.

Przyczyny bezsenności a niedobór witaminy B6.

Przyczyny bezsenności są różne. Czy wiesz, że jedną z nich może być... niedobór witaminy B6?

Drzemka. Luksus dla bogatych czy supermoc dostępna dla wszystkich?

Wszelkie skrawki informacji o dobroczynnej mocy drzemki konstatujesz: "nie mam czas na drzemkę"...

Czy wiesz, ile godzin spać, by się wyspać?

Z każdym porankiem obiecujesz sobie, że tego dnia pójdziesz do łóżka o wiele wcześniej i nareszcie się wyśpisz?

Rytuały, które zapewnią zdrowy sen.

Staramy się, by strona Woolstar była przyjazna użytkownikowi, dlatego korzystamy z plików cookies. Odwiedzając nas, zgadzasz się na to. Więcej informacji