Spotkanie

Sprawdź czy w Twojej okolicy organizujemy spotkanie na temat ZDROWEGO SNU.
captcha
Zaproś nas do siebie – chętnie weźmiemy udział w Twojej imprezie.
captcha

Większość  z nas wie, że o naszym zdrowiu decyduje dieta. Coraz więcej Polaków dostrzega także potrzebę ruchu. Rozumiemy, że aktywność fizyczna pozwala zachować zdrowie.

Ale bardzo niewielu z nas zdaje sobie sprawę z tego jak ważny dla zdrowia jest sen. Eksperci wskazują, że o naszym zdrowiu decyduje dieta, aktywność fizyczna i sen.

PORADY WIDEO

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Witaminy i minerały - zdrowa i naturalna suplementacja

Sprawdź jak zbadać niedobory i naturalnie uzupełniać brakujące substancje odżywcze.
więcej

Co jeść, aby spać lepiej? Dieta na dobry sen!

więcej

Kołdra wełniana na zdrowy sen! Nie tylko dla alergika!

więcej

Z OSTATNIEJ CHWILI

Wpływ światła na sen...

Wraz z zapadaniem zmroku, mózg zaczyna produkować melatoninę, dzięki której robimy się senni. Im mniej światła wpada do siatkówki naszego oka, tym bardziej odczuwamy senność i łatwiej zasypiamy.

Temperatura do snu, jak zadbać o nią zimą?

Niska temperatura nie tylko sprzyja snowi, ale zwiększa odporność organizmu i spowalnia procesy starzenia. Idealna temperatura do snu to 18-20 stopni w skali Celcjusza.

Poduszka lateksowo-wełniana Clima 360.

Czy wiesz, że niewłaściwie dobrana poduszka może być przyczyną bólu głowy lub kręgosłupa?

Sen jesienny, czyli jak przetrwać jesień (i jej nie przespać)?

Czy zauważyliście, że jesienią czujecie się bardziej ospali i senni? Ma to swoje uzasadnienie. Wszystko z powodu melatoniny, której stężenie jest regulowane przez szyszynkę, dzieje się tak pod wpływem światła...

Wełniane koce, nie tylko na zimne noce.

Sen dla urody. Sen zdrowia Ci doda!

Sen podczas upałów. Jak wyspać się latem.

Niespokojny sen dziecka a pasożyty.

Staramy się, by strona Woolstar była przyjazna użytkownikowi, dlatego korzystamy z plików cookies. Odwiedzając nas, zgadzasz się na to. Więcej informacji