Praca w firmie Woolstar poprzedzona jest następującymi etapami:
- Etap 1. Przesłanie aplikacji CV.
- Etap 2. Analiza nadesłanych dokumentów pod kątem poszukiwanych kompetencji. Wybrane osoby zostają zaproszone na rozmowę rekrutacyjną w dogodnym terminie. Rozmowy rekrutacyjne odbywają się w siedzibie firmy lub w większych miastach w zależności od rejonu prowadzonej rekrutacji.
- Etap 3. Rozmowa rekrutacyjna ma na celu poznanie kandydata, jego dotychczasowych doświadczeń oraz predyspozycji. Otrzymujesz wyczerpujące informacje na temat stanowiska oraz warunków zatrudnienia. Część spotkania ma charakter assessment center, podczas którego Kandydaci wykonują krótkie zadania, mające na celu wybór osób o najwyższych kompetencjach.
- Etap 4. Po zakończeniu wszystkich etapów podejmujemy decyzję o złożeniu oferty współpracy wybranym osobom. Wszystkich informujemy o podjętych decyzjach.
- Etap 5. Podpisanie umowy i cykl szkoleń, zarówno praktycznych jak i teoretycznych.
Przeczytaj wywiad i dowiedz się jak wygląda proces rekrutacji w naszej firmie.
Sprawdź aktualne oferty pracy w Woolstar!
Dołącz do naszego zespołu!